úterý 3. května 2016

jak se mi všichni smějou, že neumím říct NE

Súdia nás
merítkom póz a fráz
a v nás je viac

Jaká je tvoje představa ideálního rande? Ano, dokonce i mě se někdo zrovna na tohle zeptal. Trošku mě to zaskočilo, přiznám se, neb je to již nějakej ten pátek ... A tak jsem se zamyslela a s vervou odpověděla, že na Letný pod Stalinem je takový hezký podzemí nebo ty ruiny, co zbyly z Barrandovských teras bych klidně ráda viděla ... ano, takže žádná kavárna a kytka ... ale zase jsem si říkala, že když se někdo může procházet nad ránem Hvězdou (lol in your face, darling), tak já můžu přelízat plot a kašlat dekády starej prach.

Who can find me in this darkness?
Who will alone can help me stand?
You could find a way to find me
Even love me as I am

Asi před měsícem jsem chtěla napsat, že některé mé spolubydlící se definitivně zbláznily, protože se rozhodly, že začnou chodit na gymnastiku. Jako to nevymyslíte! Mali o tom mluví od té doby, co ji znám, takže už mi to přišlo dost nereálné, ale Romance jsem lehce věřila, protože vlastní takovou tu podložku, na které se cvičí a půl Prahy ji nosí místo hrnku na kafe. Chaaaa To bych přála naprosto každému je vidět, když se vrátily! Vyhlížela jsem je, jak ty nebohé ženy, co čekají na zápraží, až se vrátí muži z války ... pochroumaní, zlomení a v depresi (: Ještě dva týdny se nemohly pohnout a svěřovaly si každou svou bolest. O jejich svalové hmotě toho vím víc než jejich doktoři ... bych chtěla podotknout ...
thx 2 @jonasbalcar
A aby bylo riadně veselo, tak jsme se v zimě vydaly zdolat Kriváň ... to je takový nejnovější smutný příběh. Totiž fakt, že je jaro, svítí slunce, můžete mít krátkej rukáv, ještě neznamená, že se nebudete v nějaký nadmořský výšce brodit po kolena !!!! ve sněhu při každém našlápnutí. Tak to jste mě, vážení, neviděli. Cítila jsem se jak Rakoncaj při výstupu na K2. Dokonce i malá slza ukápla při tom brutálním vyčerpání. Ale nebojte, máme selfiško, všechno dobře dopadlo! A Adel nám neunesli nakonec* ... vrátili ji do Šluknova (Romane, Šluknov se to tam jmenuje!!!) ...
thx 2 @jonasbalcar
Mít bestfrienda je někdy celkem náročnej sport. Kromě všech těch vztahových nedorozumění, je děsná pruda, když sdílíte jednu z nejhorších vášní ... lásku k dobrému jídlu. Já třeba nejím sladké, ale ujíždím na masu obecně, hovězím extra zvlášť a už se to dá i diagnostikovat (minimálně v jůesej). Mali miluje skoro všechno. Sice má dost blbou pověst, že nejí lepek, palmáč, papriku ... a tak obecně přichází neustále s nějakýma novinkama a vylepšeníma, ale ... na rovinu ... pojďme si říct .... že ne úplně každý zvládne během 24 hodin sníst troje !!!! lívance ve třech různých podnicích.

I'm creep
I'm weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here

Pak mám ještě jedno své P.S. Určitě to znáte (doufám) ... Skrze váš mrzký život proplouvají lidé, někdy se i pravidelně objevují, které byste chtěli lépe poznat, ale vaše nešťastné introvertní povahy řeknou rázné NE ... z toho respektu, obdivu a malého sebevědomí, či? Mácha psal "Viléme, Hynku, Jarmilo" ... já říkám "Michale, Štěpáne, chmmm tak třetího zatím nemám" Dneska jedu bomby.

Naučila jsem se říkat NE (zatím ale tajně)*
Lívancovej boj vyhrálo loděnický Století
malinčin ajfoun je o dost lepší
ideální rande na barrandovských terasách mám za sebou
je třeba víc číst knihy
nový album of monsters and men



Žádné komentáře:

Okomentovat