sobota 7. března 2015

jak svět přichází o melancholiky

I takové dny jsou, že rána za ranou, zas právě tebe najde a málo komu dojde, že padáš únavou.
Zas připadáš si sám, máš v hlavě hlavolam, proč hůl nad tebou lámou a lásky dál tě klamou, vždyť nejsi odepsán.

Já už takových dní mám málo. A není to abolutně má zásluha. Jedna má blízká kamarádka, říkejme jí třeba Červenka, za mnou jen tak přišla, objala mě a řekla, že mi přece takto musí zkvalitňovat život. A měla obrovskou pravdu. Toho objetí si cením nad sůl a jak by řekla Mali ... nad sto čokolád. Mám tak skvělé přátelé a občas o tom nevím!

Klapka

Nehraju na štěstí. Melancholici to prostě mají v životě těžké a někdy je jejich jediným cílem, aby se neutrápili z toho všeho okolo. A když se tak vyválíte po dně, pořádně porochníte v blátě, tak se mnohem lépe dívá na to, co vás vytrhne z letargie, donutí zvednout koutky, kvůli komu můžete riskovat vystoupení z komfortní zóny ...

Jednoduše ... odzkoušeno životem ... tady je můj návod na to, jak prožívám a plánuju přežít dalších několik let s úsměvem na rtech

* s Kogut a Červenkou nasprejovat nápis na Lennonovu zeď
* naučit se s Mali vystupovat z komfortní zóny


* pustit si všechny oblíbené songy z pohádek
* vyhrát šiškovou válku
* jet na výlet nikam
* s Rendolfem uvařit jídla, na která si netroufne ani Jamie Oliver
* mít doma každý týden čerstvé květiny (a vůbec nevadí, když si je koupím sama)


* zahrát si bojovku s nejbližšími lidmi, které mám
* naučit se na foukací harmoniku
* každý týden přečíst knihu
* zapisovat si sny
* ve Stromovce natáhnout lano a naučit se po něm chodit

by @eviyuhu

* každý měsíc chodit se San na snídu
* dokázat upéct vánočku (neb má milovaná babička umřela, musí mě to naučit Malinka)
* přestat všechny zachraňovat
* pustit si jednou za čas Canon od Pachelbela a klavírní koncerty od Rachmaninova
* poslední pátek v měsíci chodit na Creative Mornings

by @ladab
* půjčit si sněžnice
* s bráchou ... dělat cokoli (ale lyžovat už ne)
* do naprostého úmoru naslouchat Davidovi a Maťovi
* přesvědčit Stana, že nejsem totálně hopeless (:
* častěji navštěvovat papírnictví (hlavně @papelote)
* jít do Cafedu na "noční směnu"
* vymyslet vtip o Lotyších

poslouchejte: John Mayer ~ XO

* a zapomněla jsem ... chce to další táborák v Prokopském údolí a piknik na Pustevnách (nebo kdekoli jinde)

Žádné komentáře:

Okomentovat