čtvrtek 17. září 2015

jak pořád trvám na tom, že se lidé nemění

Dnešek tak obecně bude zajímavý den ... Nemůžu spát, neb jdu za pár hodin k soudu a trošku mi asi přestřihnou občanku (to je vůbec ten nejsmutnější příběh), Malinka po dost velkém boji bude mít papír na hlavu a stane se slečnou psycholožkou, z nějakého záhadného popudu jsme si koupili letenku do Amstru a chaaaa konečně vyšel iOS 9 a než to stáhnu na všechna svá zařízení, bude svítat ...

Seděla jsem u bráchy v nemocnici a nebylo to nijak příjemné. Obecně netrpím žádnými strachy z nemocničního prosředí, neb tam sama trávím ages, ale on se ztrácí před očima a včera jsem se fakt bála, že to nestihnu. A potom po vás pořád někdo chce, ať se soustředíte na to důležité ... čo ti nejde !! A najednou všechno, co píše Larry Crabb nebo Brennan Manning, dostane jiný význam ... (a ano, David s Maťkem se mi budou smát za výběr mých autorů, ale je to období, tak prepačte ... čas pro Henriho Nouwena a pana prof. Pokorného určitě přijde) ...

Za poslední dva roky jsem prošla naprostou katarzí. Tolik jsem ztratila, že radši ani nedýchám. Problém je, že jsem si nikdy neřekla, jestli jsem něco získala ... tak moc se soustředím na ztráty. O víkendu jsem se dozvěděla, že každý člověk dokáže ovlivnit až 200 dalších jiných lidí jenom tím, že je. To je celkem silné číslo. Nedokážu ve svém životě přesně určit ty lidi, o které se jedná, ale mám docela jasnou představu, kteří mi neujdou. 


David jednou řekl, že má problém zvládnout své stávající přátelé a dost těžko si bude vytvářet vztahy nové ... je to logické a náročně se hledá protiargument ... v podstatě se každý nachází v podobné situaci, protože den má jen 24 hodin a je třeba ho nějak kvalitně rozložit (teď mluvím jak Mali, to znamená, že je potřeba přehodnoti i ten vztah k ní :D). Znovu se chválím, že já mám úžasný okruh přátel a nedám ho za žádné zlato světa ... a stejně jsem ho dokázala rozšířit o dva vzácné lidi, které bych si chtěla s dovolením ponechat, poznávat je, trávit s nimi čas a jezdit v jejich společnosti na Slovensko. L&L ciiii brehy*

Prosimvás ... Stanko si pořídil další domácí zvířátko. Jmenuje se "domácí ruční kávovar" aka ROK a je potřeba ho pořádně vyvenčit. Feel free to use (:

Kromě všech výše zmíněných důležitých věcí ... Malinka mě pustila zase více do svého světa a vysvětlila mi, jak vypadá dokonalé hroznové víno, které ji můžu volně kupovat = musí být bez pecek, tvrdé, oválné a sladké (a je úplně jedno, kolik chemie v něm je).

That's all (: ... aby bylo jasno ... tu druhou ... Luciinu ... repliku z Prady si nepamatuju :D

Někteří nejmenovaní jdou na koncert Muse, tak jsme včera v autě poslouchaly s Mali Drones, ale prošel jen jeden song ... Aftermath ... fakt supiš* A jak pořád všichni otravují s těmi uprchlíky ... tak já taky ... a Tomáš Sedláček je zase jediný inteligent ... je třeba číst.

A ještě úplně nejvíc důležitá věc ... až mě teda někdo nekdy zaměstná a budu vydělávat cokoli, tak si pronajmu hrad!

Žádné komentáře:

Okomentovat