pondělí 12. října 2015

proč tak miluju podzim

Dneska jsem zase byla donucena přemýšlet (ti lidi jsou fakt zlo ...) a konkrétně o tom, co mám společného s těmi, se kterými trávím nejvíc času.

Malinka vyslovila hypotézu, že se lidé dělí na silné a slabé osobnosti. Vzhledem k tomu, že není schopna definic, tak je zatím chudobný psycholog a bydlí na Žižkově. Nicméně to se brzy změní, a tímto článkem prorazí do akademických kruhů (ještě že je v kině na ... wait  for it ... "Od neuronů k nirváně" ... a nemůže kontrolovat, co všechno o ni píšu) ...

Já jsem obviously osobnost slabá ... trošku mi je to líto ... ale už to o mě vypovídá, že to tak je (: Možná proto, a bude to nejspíš jeden z mých tisíce obranných mechanismů, se obklopuju lidmi, kteří jsou výrazně silnější, odolnější a v podstatě ve všem schopnější. Takovou Hladovou zeď jsem si kolem sebe vytvořila a splňuje naprosto veškeré mé požadavky nedotkuntelného, pozorujícího a nechci to napsat ... prokrastinujícího ... "člověka".
Když jsem neprozřetelně chodila minulý rok na psychohygienu !!! tak jsem se dozvěděla, že nejhorší místa v Praze, co se týká pozitivní energie, jsou Letná, Vítkov a Jelení příkop (moje tři nejvíc spoty ever) a ten debilní hideous Petřín a Hvězda jsou topka. Takže tolik psychologické okénko ... Něco na styl "neberte drogy, staňte se celebritou a budete je dostávat zadarmo".

Každý rok, co jsem v Praze, chodím na podzim na Střelecký ostrov, sbírám kaštany a pak je házím zpátky do Vltavy. Přitom se brouzdám tím úžasný listím a večer vařím dýňovou polívku. Letos jsem to vylepšila o Romanku, která mi každé ráno dělá famózní kafe (mnohý barista by zaplakal nad svým latteartem !!) a provází má pochmurná dopoledne.
A je to jeseň, kdy zjišťuju, že Kogut s Davidem mají pořád dost energie, aby mi dávali zpětnou vazbu, Stanko odloží své výdělky kvůlu flat white, San přes svůj program odepíše na cokoli, Lucika je vždy available, ... a Lenočka ... truly, madly, deeply*

Trošku mě mrzí, že lidé přestávají jíst maso ... to je big deal !! Aspoň ty krásné pstroužky a losůska ... pak neumím udělat tofu a je to tragédie, či?

Na Jindřišský se točí Operace Anthropoid ... má nejvíc oblíbená část čs dějin ... a baví mě reakce fb na náckovské vlajky přes vinograf ... go 4 it (:

A z duše nesnáším dopisy, které začínají "rozsudek jménem republiky" !!

slovníček ztracené generace:
hideous - ohavný, šeredný
povala - půda
harmanček - heřmánek

Žádné komentáře:

Okomentovat